-

Anna om -: tack för att du svarade på min fråga!!! :D men ja har en fråga till hihi.. rider ni alla i lördagsgruppen utan gummisnodd, eller är det bara några som får det? vad är det som avgör om man får eller inte? på vilka hästar rider man utan? är dom duktiga haha? :D ojjj, det blev mer än en fråga, men ja hoppas att du svarar ändå! :D

Svar: Alla i lördagsgruppen är kunniga nog att rida utan gummisnodd, men Åsa bestämmer vilka som får oftast - men allt beror ju på vem som rider vilken häst och så vidare. Allt beror ju alltså på hur duktig hästen/ryttare är. Mistral kan man rida utan på, han är jättefin. Annars så beror allting på ryttaren, haha. Hur duktig man är och så. Jag rider utan gummisnodd på Emma, även fast jag egentligen behöver det.
   Alla hästar är egentligen duktiga, men som jag sagt tusentals gånger - allt beror på ryttarens sits och händer, alltså hur bra ryttaren rider. That's it! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Rider du? :) Det gör jag ! :D

Kika in på min blogg & gissa kändisen ? :)

2010-09-05 @ 14:54:10
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0