-

Anna om inte lika bra idag: hejsan! :) är dom i lördagsgruppen duktiga? eller vad är det för grupp? är du skötare på jack? brukar du rida honom? :) om inte, är det typ jobbigt att se andra rida honom? eller är emma bättre hehe? emma verkar jättesöt!! hur länge har du ridit henne? :)

Svar: Hej själv!
   De som jag rider med i lördagsgruppen är jätteduktiga allihopa, ibland känner jag mig i underläge då de sitter där och rider jättefint, men jag lovar att jag kommer få ett uppsving snart också. Jag tror gruppen är en Ponnyspecial, eller en P5, osäker på vad men på schemat står det Ponnyspecial.

   Ja, jag är skötare på Jack. Förut red jag honom jättemycket, i både hoppning och dressyr, men han var aldrig riktigt någon häst för mig tyvärr... Vi bråkade mest och kom aldrig över hindrena. Faktiskt så var det jobbigt att se honom gå med andra människor, men det har jag kommit över nu. Han tillhör ändå alltid mig på något sätt... ;)
   Emma är bättre! (I mina ögon dårå...) Hon och jag passar ihop lite bättre, hon är en trevligare häst och ibland lite mer sammarbetsvillig. Hon är jättesöt, inte verkar. Hon är verkligen världens snällaste!
   Jag har ridit henne... ett halvår (en termin) tror jag, minns inte riktigt när men det var i augusti, september, oktober någon gång förra året. Alltså snart ett år, haha. Jag ändrar mig, ett år! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för att du svarade på min fråga!!! :D men ja har en fråga till hihi.. rider ni alla i lördagsgruppen utan gummisnodd, eller är det bara några som får det? vad är det som avgör om man får eller inte? på vilka hästar rider man utan? är dom duktiga haha? :D ojjj, det blev mer än en fråga, men ja hoppas att du svarar ändå! :D

2010-09-05 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0