-

Anonym om lördagsridning: säger du att halla , kim är lätta att få på tygeln ?

Svar: Ja, utifrån mina egna erfarenheter så är de det. Jag ska visserligen inte säga någonting - men då jag har ridit dem båda har jag personligen tyckt att de är lättare att få att böja lite på nacken, än vad man kan få Emma. Rider man Emma, då ska man ha ytterst stilla hand och nästan aldrig kämpa emot, och då får hon välja lite själv om hon vill gå avslappnat eller inte. Jag kan inte sitta och 'lirka ned' henne för då börjar hon gapa, och det vill jag inte.

Anonym om lördagsridning:
Går du i "minispecialen" eller har dem gjort två specialer på lördagen, en mini och en "vanlig"??

Gud va fina bilder du tar!

Svar: Inte i minispecialen, haha! Den är jag nog på tok för stor för. Det här förvirrar tyvärr även mig, jag har ingen aning om vilken grupp jag egentligen rider i. Det står 'PS' 10:00-11:00 för Åsa på schemat, och det är det jag har gått utifrån när jag har bloggat, för det känns lite... konstigt att fråga om man får ett nej?

Tack så otroligt mke, det värmer att höra sånt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

böja på nacken är ju inte samma sak som att gå på tygeln eller jobba i form..? :S

2010-08-31 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0