prinsen!

   Att säga att jag är nöjd vore en ren underdrift.
Jag tror att jag aldrig någonsin har varit såhär nöjd med Gulding någonsin. Gummisnodden var otroligt, otroligt kort och jag tvekar på om han gick för den, eller för min hand, men på slutet..... Vilken känsla! Jag spänner magmusklerna, sitter till, och han tar förhållningen innan jag ens har kramat om tyglarna. Att han inte HÄNGER i handen som han gjorde förr, att han inte RUSAR när jag driver på. Och att höra, från Åsa, som både coachar positivt och negativt när det gäller mig att det aldrig sett så bra ut innan......... Usch, jag är så glad!

Jag ska lära mig rida dig. Jag måste bara göra det.


Kommentarer
Postat av: hannah

du e så gullig<3.

Hur gåre med häst letandet? puss<3

2011-09-17 @ 22:05:39
URL: http://hannahsmith.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0