i'm sorry!

Ska förmodligen starta upp bloggen igen, om jag orkar. Det är tidskrävande att ha två bloggar, speciellt när man bara rider två ggr i veckan, dessutom dagarna efter varandra, men jag lovar - bloggen måste upp igen. Hästar is the shit, så är det bara!



Det har blivit ändring på både hoppningen & dressyren nu här under senaste tiden.

I hoppningen rider jag fortfarande Emma, men bara på hopplektionerna. På markarbetet (vi har hoppning varannan vecka) rider jag en pigg ponny som heter Gulding. Han är bara sex år och tror att man ska hoppa över travbommar, så vi har en lång men rolig resa framför oss!

På dressyren red jag förut Lucy, bytte till Power, men började tillslut rida Gulding igen. Nu finns det ingen hellre jag vill rida än honom, för han är verkligen... galen men härlig!

Vad mer är det ni vill se på bloggen? Bilder kan vara svårt att få till ibland, men snart så! Åsikter? Videos? You tell!

emmabus ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea <33

I want to see videos :DDDD <3

2011-03-22 @ 17:22:21
URL: http://foreverlilli.blogg.se/
Postat av: Elin

allt möjligt! bilder, videos, uppdatering om hur lektionerna har gått (det är så kul för dig själv oxå att gå tillbaka och se vad du hade för några problem för ett år sedan lixom xD)

2011-03-22 @ 18:04:30
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0