-



Sanne om you're amazing: Berätta om ponnyn! :D :D Har du ridit? :P

Svar: Finns egentligen inte så mycket att säga. Jag kom till stallet en dag, för att hämta upp mamma så att vi kunde åka hem. Jag hade hört att den nya ponnyn hade kommit, och då kikade jag ju självklart in i lilla stallet. Bredvid Emma stod den lilla sötnosen, och jag bara smälte. Det var liksom kärlek vid första ögonkastet. Har pratat med Stella, kanske ska börja sköta henne om ett tag - om hon står kvar på ridskolan såklart.
   Var ju där igår, och hon stod ute i hagen. Jag har inte ridit henne och jag tror ingen har suttit på henne än, men hon är så fin att jag bara vill pussa sönder henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0