-

Petra om Igenridning: Hej! :D Jag red på din ridskola några gånger för ganska länge sen och red då Donna men hon var ganska tråkig att rida och det slutade med att jag började på säbys ridskola istället. Står Donna kvar förresten? Jag red med den lördagsgrupp som du rider i nu och dom var jätteduktiga. Jack som du sköter gick med då också och han var en av de finaste i stallet tyckte jag! :) Tyckte han verkade ganska pigg och svårriden då, men han kanske har lugnat sig nu? Tycker du förresten att de som rider honom nu är bra? Har för mig att hon som red honom förut tävlade också. ;)

Svar: Donna står kvar, du ser bilder på henne i ett inlägg långt härunder. Min bästa kompis Michaela rider och sköter Donna, du hittar hennes blogg här. Ja, lördagsgruppen är jättejätteduktig, jag känner mig som en biglooser. Men det går nog över :D
Jack är fortfarande lika pigg och galen som förut, tyvärr. Han kommer nog aldrig lugna ner sig. Men visst är han fin! Många som jag ser rida Jack rider honom bra, väldigt bra, men han är ju som sagt springig och hetsig, och går ju oftast med gummisnodd. Karro, hennes blogg här, tävlade honom förut och det gick jättebra för dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0