upp men ner fast ändå uppåt?

Hoppning, Fredag, 10.00-11.00, Anette
Emma
I början bara flöt allt! Hon gick bra framåt för skänkeln och var bra över bommarna, och vi red en liten bana med mycket galopp. Första gången i ena varvet gick det perfekt, jag orkade hålla om med skänklarna men ändå ta tillbaka henne. Sedan andra gången bara... nä, då orkade jag inte och det blev avbrott och fel galopp och så vidare. Jag blev trött helt enkelt och Emma la också av. På slutet så red vi över bommarna på en volt, i början gick det inte bra men sedan gav jag det sista jag kunde och försökte hålla ihop henne, vilket faktiskt funkade och vi flöt på grymt bra över bommarna!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!! Ska du inte skriva om dressyren? det tycker jag är roligast och titta på alla dressyrbilder thihi:) hejdå!

2010-10-17 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0