Film ~ Hästar med problem


390 :- på Cavallus

Mamma hade beställt hem den här filmen, och jag och Elin stod och småflinade åt titeln lite i stallet. Yes, en film om hästar med problem? Kul!
   Sarkasm ska inte tas ut i förväg, för den här filmen har lärt mig sjukt mycket. Den kanske ser lite gammaldags ut när man ser på den, men metoderna går att använda lika bra nu och det här är en film jag rekommenderar skarpt! Övningarna kanske jag själv inte har så mycket nytta av på Vällingby, men när man senare börjar fundera på att skaffa häst så är de här övningarna självklara för mig!

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- Vinn biljetter till Göteborg Horse Show

Vad kul att du tyckte om den! Det är svårt att hitta bra filmer m ridsporten. Och det är alltid kul att få tips på nya saker att köpa som man kan lära sig ifrån :)

2010-10-19 @ 23:11:05
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0