torsdag, fredag, lördag




första och sista bilderna är fotade av mig, den som tar dem utan mitt tillstånd blir anmäld.

Torsdag: Skötte min bästisfestis Jack, han var jättemys och så. Var också sista gången jag myste med min Agneta, hon åker nu här i helgen och kommer aldrig mer tillbaka, jag grät hur länge som helst när jag fick reda på det...
Fredag: Red Emma, hoppning, för Lollo eftersom att Anette var sjuk. Min ponniehest var jättetaggad! Ville helst galoppera över travbommar och så vidare... Men hon var riktigt fin över hinder tillslut, bjöd jättebra. Egentligen skulle det vara tävling nu imorgon men då Anette är sjuk flyttas det till nästa söndag istället. Är sjuuukt taggad! När vi travade av dem gick hon så låg och sänkt att jag nästan blev rörd, fin ponny jag har!
Lördag: Trodde att jag skulle få Gulding, så fel man kan ha... Jag fick Lucy. Förväntade mig ingenting, hon var galen lite då och då, men när jag väl fick hjälp av Åsa för att jag har börjat bli stel igen, så gick det toppen! Ska troligtvis rida henne oftare, kanske växlar mellan Gulding och henne och så vidare. Visserligen gick hon verkligen inte på tygeln hela tiden, men vi var på väg verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0