förra torsdagen, fredagen, lördagen, söndagen



knäpphäst hoppar knaaas.



bilder från i fredags.

I torsdags skötte jag Jackis och pyntade. Blev väldigt fint och hestis var jätteglad.

I fredags hoppade jag för Lollo, Anette var sjuk igen. Vi red en ganska krånglig bana, vi var bara tre stycken och det var bäst! Emma hoppade som en gud, vi kom i rätt galopp hela tiden, allting gick verkligen perfekt! Vi jobbade sååååå bra!

I lördags red jag Lucy, dressyr för Åsa. Lucy var ett riktigt pain in the as ibland och vägrade göra något som jag ville, men ibland gick hon riktigt bra! Blir henne jag rider på Nyårscupen, wäwääää, vi får se hur det går!

I söndags hopptävlade jag Emma då, jag var lite nervös inför ett hinder som hon har stannat på innan på en annan tävling. Men det gick super! Hon lyssnade jättebra på framridningen och hoppade jättejättebra, vi tog oss runt nolla på grundomgången och i omhoppningen red jag inte på som jag skulle ha kunnat göra, så att vi hamnade på en fjärdeplats... Men jag är jättenöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0