'tung' arbetsdag

fota inget idag, men lägger upp en bild från igår på kelly och klara. hoppas det var ok!

nä, snarare fett med mys!
drog till stallet, ema skulle egentligen me mig å michan men så blev de intää. så jag och segproppen åkte själva, hah, hon ä ba för söt.
   när vi kom till stallet gjorde vi typ ingenting, fanns inte så mke å göra. vi dusha smulan å tog in hästar, mer vare inte. sen fick vi rida :D
   blev tjockisen sture först, nådde ändå nästan runt me benen runt hans tjockismage. det gick braa, han var snellis men gick inte å stanna. samt att han körde slalom för att käka, haha, den lilla söta fetgrisen! sen blev det emmaaa, hon vart jättepigg när jag skulle sitta upp och började gå när jag låg på mage över ryggen på henne?!
   haha, smidigtsmidigt! men hon chocka mig totalt, för såfort jag tog i henne gick hon på tygeln nästan, asso, nästan i lod och det är grymt för att vara den ponnyn. blev jätteglad! :D
   sen vart det direkt ut på jack som var benig som jag vet inte vad. inte mjukt kan jag säga! men ändå, att sitta på honom först är otroligt grymt.

imorgon blev det STHLM Equestrian HorseGames, massor med foton alltså.

kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0