sthlm equestrian horsegames





tre bilder från årets sthlm equestrian horsegames, som jag och mamma var på. det regnade ungefär hela dagen och flera ryttare tvingades bryta pga osäkra hästar som inte riktigt vågade hoppa på gräsunderlaget. vi var där för att se konungens kanna och drottningens pris, men så blev det inte. det regnade alldeles för mycket och både mamma och jag frös för mycket för att vi skulle kunna stanna kvar. jag var blöt ändå in på skinnet och att ta en dusch sedan var ganska skönt, faktiskt...

såg emelie en snabbis också, kunde inte säga hej då jag var tvungen att springa iväg, men ändå. jättenice att se henne ju!

hoppas ni får en bra kväll. kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG SÅG DIG OCKSÅ! Men du pratade i telefon. :( <33

2010-08-08 @ 11:44:18
URL: http://ponnyhoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0