på finaste runt galoppbanan


jag och emma sista gången innan sommaren

trots att jag var sjuk blev jag uppslängd på lilla emma när 'den gula', 'skäcken' och Billy skulle ut och rastas. jag fick rida tät, kulkul. emma vart spänd men finis i alla fall, gillar den ponnyn som om den var min egen.

sen kastade jag upp några ryttare på småponniersarna innan jag stack hem för att fortsätta rensa på mitt rum. ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag är pigg och frisk tills imorgon då jag ska iväg och sköta jackenmums. riktigt nice väder det är här i stockholm, tycker ni inte? otroligt kul när det bara är grått och trist och hotar med att regna hela tiden!

men, nu ska jag inte vara sådan.
kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0