ny spiltplats


jag och jackieboy i vintras, hemsk sitsbild.

jack har flyttat. bara några spiltor bort men det gör redan skillnad. mittemot donna, så jag och michan får massa att prata om och så. hoppas han stannar där föralltid bara.
   jag skötte massor igår, smörjde, gjorde ren hans spilta och fönstret han fick. riktigt nice ju. sen skulle han gå och då hade jag varit där i två timmar utan att knappt märka det. så jag cyklade hem tillsammans med söta lilla michan å träffade på några utan hennes boyfriends.

idag ska jag till stallet en stund också, kanske pyssla lite med emma och jack och smörja. samt fortsätta ta bort spindelnät i jacks fönster. bästa kommentaren var ju igår 'gud vad bra att han får ett fönster! nu kan han titta ut på en... betongvägg.'

hah. jag är så rolig! :D
hare göttis, för dä ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0