gårdagens skrittpass



jag och eloge i mitten, gammal bild!

Igår blev det två pass, trots att jag bara skulle rida ett. Skötte Jack massa, blev 40 skrapor (dock inte för att skryta, men jag är liiite stolt?!) och jag försökte ge honom jordgubbar men det ville han inte ha. Haha! Sen kom Ankan och frågade om jag kunde rida någon annan istället för Emma, då svarade jag att det var okej. Hon kom lite senare och sa att om jag red Pytte en sväng i skogen med Michans grupp så kunde jag rida i hoppgruppen också. Pytte var tjockis och jag fick en kudde att sitta på för hennes vassa rygg, men ändå. Faktiskt har hon blivit jättefinis sedan jag red henne för typ hundra år sedan. Dessutom är hon så ful att hon blir riktigt söt.
   Sedan fick jag Eloge, den gammelgubben. Han var så snäll så och jag och Michan pratade nästan hela tiden. Haha, vi är för roliga alltså!

   I höst blir det lite wierd med hoppningen och dressyren, nu rider jag tydligen i två specialer? Utan att veta om den ena själv. Haha, dagens chock verkligen. 'Amalia, du vet att du rider i ponnyspecial på lördagen va?' 'Eh, nej, det gör jag inte.' 'Jo, det gör du faktiskt.'
   Jag trodde jag skulle dö, herregud. Så vi får se hur det går på lördag.
   Ikväll kikar jag förbi stallet, mamma ska rida. Pussar nog lite på Jack också.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0