fredagen och lördagen i stallet


Michan cyklar på Liams cykel. (den enda bilden jag hade från denna tokiga dag)

Hann inte blogga igårkväll, var alldeles för trött. Jag skrittade ut på lilla Emma eftersom hennes ryttare inte kom och hon är redan helt väck i munnen. Synd tycker jag, för ett tag var hon jättefin. Skrittade framme vid Åsa och vi snackade om allt mellan himmel och jord.

Idag var jag också i stallet, redan vid nio. Fick Cappuchino i min PS:a (ponnyspecial) och han var ju nice. Dock inte riktigt någon häst för mig, menmen. Vi satt 'barnvakt' åt Liam som tog Michans sko och sprang iväg. Sedan jagade han oss med sin cykel och Michan fick cykla. Haha, vi är så busiga!
   Jag och Michan red sedan ut extra, fick sötnosen Kalle. Han är ju så söt och knäpp så man bara smälter. Han vart finis men antydde på att skicka iväg mig i början, haha.

Träffar antagligen Michan nu snart, vi flummar säkert massa. Haha. Som vanligt.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

AMALIA! Hur många gånger i veckan rideru igentligen? Och får du rida gratis bara sådär, bah! :O



Jag rider 2 ggr veckan + hoppspecial varannan vecka. Punkt, that´s it. Skötarna på ridskolan får bara rida sina hästar coh ponnysar 1 g per år: Julafton. x)<33

2010-08-16 @ 10:20:42
URL: http://ponnyhoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0