Bella's back!



Pytte och Kelly blir dushade...

Dagen spenderades i stallet med Michan, Elin och Emma som kikade förbi samt några fler människor. Kul! Mitt uppdrag var att dusha hästar, så mina skor är bruna och blöta nu. Niiiiice! Bella var tillbaka, men jag blev bara ledsen och gick in och gav henne en liten kram. Klarar inte mer nuuuuuu.

   Ställde mig och ryktade en stund på Emma också, hon har tappat muskler. Massa! Och var jättestirrig. Tre nya hästar också, en skäck som liknar Delicato, en isabell som liknar Honeyball (i Gränna). Jag och Michan hade jättekul åt det, haha. Sedan var det också en svart med höga strumpor och bläs som var så söt att jag bara ville ha den.

Imorgon drar jag iväg tidigt på morgonen med Michan, ska bli sjukt kul för då ska jag riiiiida! :D
Hare göttis!

Kommentarer
Postat av: Michan

Dä va ju ja:-D<3

2010-08-05 @ 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0